Dag 3 - Het zuiden van Corfu - Reisverslag uit Lefkímmi, Griekenland van Anika - WaarBenJij.nu Dag 3 - Het zuiden van Corfu - Reisverslag uit Lefkímmi, Griekenland van Anika - WaarBenJij.nu

Dag 3 - Het zuiden van Corfu

Blijf op de hoogte en volg Anika

08 September 2017 | Griekenland, Lefkímmi

Na een heerlijk ontbijt zijn we lekker in het zwembad gaan liggen. In eerste instantie hadden wij (trendsetters) het hele rijk voor onszelf. Niet veel later volgenden er meer.

Even lekker douchen en hup op avontuur naar het zuiden.

We hadden eigenlijk niet echt een route gepland, maar wilden wel eens kennis maken met de uitgestrekte olijfboomvekden en de echte authentieke huisjes van Corfu.

Het begon al goed.. we hadden de verkeerde afslag genomen. Maarja hoe erg kan dat zijn op een eilandje? Als snel blijkt dat fout rijden voodelen kan hebben. We hebben de meest schitterende weggetjes en uitzichten gehad. En nog veel mooier, geen enkele tourist gezien.
Ik heb wel medelijden met de inwoners want nu wij (trendsetters) geweest zijn zal het aardig druk worden.. Grapje natuurlijk!

Onze eerste echte stop is in Lemfimi. Daar hebben we heerlijk gezeten langs den riviertje. Daarna zijn we via een soort badplaats Kavos langs de kust en via de dorpjes weer terug gereden.
Wauw! Als we nog tijd over hebben, wil ik hier zeker nog even terug. I love it.

Na even te hebben uitgerust in het appartement gingen we naar de boulevard voor het avondeten.
Bij Mythos hebben we heerlijk genoten van een flink bord gyros.
Omdat het slecht weer ging worden zijn we niet al te lang blijven hangen, maar zijn we terug naar het appartement gegaan om uit te buiken tijdens een film.
Anika

Actief sinds 09 Aug. 2009