Ao Nang - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Anika - WaarBenJij.nu Ao Nang - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Anika - WaarBenJij.nu

Ao Nang

Door: Anika

Blijf op de hoogte en volg Anika

15 November 2014 | Thailand, Ao Nang

Hallo allemaal!

Wat een kakzooi zeg!!! Was ik net klaar met mijn verhaaltje, stopt de wifi verbinding ermee. Ik zal proberen in dezelfde toon als mijn eerder geschreven verslag verder te schrijven. Drie nachten geleden hadden we echt een vreselijke nacht gehad. Mark en ik waren de gelukkige buren van mensen die om 03:00u kwamen inchecken in het hotel. Opzich niet zo heel erg, maar laten de kamers nou super gehorig zijn en zij gewoon asociaal veel herrie maken. Pffff wat werden we met het kwartier chagerijniger. Ze hadden ook nog een peuter bij die alleen maar zat te schreeuwen. Rond 05:00u was het eindelijk rustig en konden wij weer gaan slapen. Toen ik de volgende ochtend wakker werd, ben ik meteen naar beneden gegaan. Heel vrolijk werd ik begroet door de Thaise receptioniste. Mijn blik sprak volgens mij boekdelen want echt een hele goede morgen was het helaas niet. Als het nou de enige nacht zou zijn geweest dat we niet hadden kunnen slapen door geluidsoverlast, waren we denk ik wat milder geweest. Helaas hebben we alle nachten herrie gehad en was de maat nu vol. Gelukkig begreep de receptioniste ons en kregen we een andere kamer. Na de overhuizing zijn we onze vakantie verder gaan plannen. Na veel getwijfel hebben we toch de stap genomen naar het zuiden te vliegen. De weersvoorspellingen waren niet super, maar uit reacties van anderen bleek het redelijk mee te vallen. Het vliegticket naar Krabi en ons relaxte resort in Ao Nang was geboekt. De volgende ochtend zouden we vertrekken. Op naar een gezellige eetgelegenheid dachten wij zo. Eenmaal buiten ziet Mark ineens een 7eleven sign hangen (crap, direct naast ons hotel) waardoor we ineens de laatste avond dichtbij boodschappen konden gaan doen. Na het eten wilden we nog een cache meepikken. Helaas is dat geen succesverhaal geworden aangezien het ontzettend benauwd was, we 20min verkeerd waren gelopen en uiteindelijk in een mega drukke straat uitkwamen. We denken te weten waar de cache hing, maar aangezien het vol zat met locals die kraampjes langs de weg hebben, hebben we het maar gelaten voor wat het is.
Gisteren zijn we met een cheap-ass maatschappij (Nok Air) naar Krabi gevlogen. Die vliegtuigjes zien er btw wel geinig uit. Eenmaal opgelicht door een taxi kwamen we aan in ons briljante resort. Wauwwww, super mooie villa met groot bed, groot bad, een buitendouche en een overdekt terras (gelukkig maar want het regent hier soms pijpestelen). Tegenover de villa ligt het zwembad (waar overigens alleen wij gebruik van hebben gemaakt). Een aantal keer per dag gaat er gratis een busje van het resort naar het centrum. Best ideaal, want lopen is geen optie. We hebben hier voornamelijk gerelaxt en nagedacht over onze volgende stop. Koh Phi Phi it is.. Morgenvroeg vertrekken we met de boot naar Phi Phi (kijk even op google en geniet met ons mee). Aangezien we nog steeds niet weten of we in het zuiden blijven hebben we nog geen verdere plannen gemaakt. De komende twee dagen gaan we genieten van strand, zee, coctails, duiken, snorkelen en nog meer relaxen. Wat willen we nog meer??

To be continued..

Xxx

• 15 November 2014 - 17:44

Debbie:

Voor een goede nachtrust kun je beter thuisblijven dus ;) Haha. Maar de rest maakt dat vast wel goed! Veel plezier nog samen!

• 15 November 2014 - 19:44

Jan En Mia:

wat een vreselijke nachten maar de villa heeft het denk ik wel weer goed gemaakt nog veel plezier

• 15 November 2014 - 20:00

Paula:

ff opgezocht waar je precies zit. Ziet er super uit! geniet er van saampjes

• 15 November 2014 - 20:13

Emilie:

Hoi Anika en Mark, bedankt voor jullie update.
    Hopelijk nu echt relaxen? Geniet ervan!

• 16 November 2014 - 14:20

De Kantertjes Van Het ESP:

Hier is het regenseizoen ook begonnen, geen pijpenstelen maar motregen#herfstweer.
    Doranda gaat niet zo ver weg voor lekkere cocktails maar gaat gewoon met vriendinnen in café Esp zitten.
    Met de miesjes gaat alles goed, vangen kleine konijntjes waar Balou weer profijt van heeft gehad, is weer 'n dagje ziek geweest.
    Hopelijk is je volgend slaapplek beter en wordt je humeur ook zonniger.
    Lieve groetjes van ons allen!
Anika

Actief sinds 09 Aug. 2009